Thursday, December 30, 2010

Fuyohhhhh !

Ada banyak cerita yang aku nak bentangkan kat sini , haha . Mengumpat sekejap , buat dosa pun sikit jee , hahahaahahaaa .
Ni cerita pertama :
Arghhhh , letih seletih letihnya berpraktikal dalam HTJS . Dah lahh ramai patient , SN pulak pemalas sangattt . Mengharapkan kami jee yang buat kejer , baik SN semua duk kat rumah jaga suami andd anak tuhhhh . HAHA ! Hurmmmm , paling best kalau dapat keje pagi , kalau dapat petang bapak bosan siottt , kejer pagi senang sikit even busy . Kalau boleh nak pagi setiap hariiiiiii , boleh bolehkan lahhh , kahkahkah . 


Ni pulak cerita kedua :
Sesampai je aku kat semban hari ahad lepas , aku terkejut gilaa lahhh , rumah yang aku nak tinggal tuh memang sangat mewahh duuuuu . Dahlahh panas , tingkat 3 pulak tuh , macam minah indon pun ada gakkk , sodihhh lakk aiii . Bilik air lagi kesiannn , even pun ada dua bilik jamban , dua bilik mandi , tp tak selesa laa nak mandi and buang waste products , buat video tetttttttt pun agak baik . HAHAHAHAAHAHAAAA . So next time tuan rumah tuh , alert laa apa yang kurang dokat rumah tuuh , so bila ada junior kitaorang nak masuk selesa laa sikit . Ini tidak macam rumah minah indon kejer kat kilang jeee . Mat bangla kat Bandar Seri Putra pun tinggal kat rumah semi-D taw . ! 


Ni cerita ketiga :
Dah laa membawa nama Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor , tapi membajet macam study dekat UITM , alahaiii . Wehh korang bukan nak mengutuk tapi menasihati , tahulah korangnya rambut lawa lawa memasing tapi kalau yee pun nak free hair kene pada tempat dan masa lahh , kalau terkantoi dengan CI mau nya semua kene denda , kalau korang sahaje tak kesah lahh , tapi yang tak buat pun akan kene sebab duduk serumah dengan korang . Then korang dah lahh paling tua dalam rumah , so tunjukkanlahh contoh yang baik , ni tidak belakang2 orang bercakap sal korang , so pandai pandai laahh fikir . Dah besarkannnn


Ni cerita keempat :
Tak tahulah nak kata cerita lawak or apa apa ! urm urmmmm .. Ada seorang wanita ini S bukan nama sebenar ,dia kenal family ??? aku , then dia cakaplah dengan aku , anak macek tuh ????? kan , anak laki kan , bla bla , then aku cakap lahh yee , then dia buleh suh aku p kim salam kat laki tuh . Nasib aku tak cakap laki tuh aku yang ????? . Dahlah first2 tanya aku pasal laki tuh , sakit lakk aii rasanya . Memang aa dia tak cakap nak kat laki tuh apa , nak kata aku jeles pun jauh sekali , tapi adalah perkara-perkara yang dia cerita kat aku buat aku terkejutttt , hurmmm . Then aku terus call mak aku nagis nagis , nasib mak aku faham  . * Kepada wanita itu , dun try try yahhh nanti  kene tanam pulak engkau ! Dan izzaty teruskanlah bersabar yee . Ingat kat kawan-kawan kau , kalau kau punya tuttttt tak layan , takan jadiklahhh !


HABIS

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.