Tuesday, November 16, 2010

haaheh ,

Entah apa mimpi aku kali ni rajen bonar menulis blog , HAHA ! Maybe sebab tade orang nak dengar aku bercerabih kott  , yelah aku kan selalu merapu yang bukan - bukan ( kata ALANG ) . Tapi mgu nih jelah kalau nak tengok aku merapu kat blog nihh , lepas nih jangan laa mengharap sangatt sebab kesebukkan waktu aku dihabiskan dengan study study study ! Hurm , masa itu tak mengizinkan . Jangan laa sodeh yoo . Selama aku tak merapu kat sini nanti , anggap jee macam aku pergi mencari ilham untuk kembali merapu yang bukan bukan lagi sampai korang pun tak habis habis nak baca , hahhaa ! 
Waaaaa ,  raya haji dahh , macam tade benda pun kuikuikui . Tapelah , rasanya macam nak ajak angah pergi bershopping kat carefour aa . huhuiiii . Nak buek kek coklat lagik , adehhh . Tak sabar sabar nak jumpa ayah andd ibu , chuja , mak ina , mama , lagik lagik lagik . Rinduu kat korang laaa . Lama tak sakat chuja andd mak ina , ehe . 
Then next week pulak , aku dah start test sbb nak pergi posting bulan 12 nehh . huh . Asal lah waktu itu berjalan dengan pantas , relex aa aku pun belum puas menikmati hari - hari aku taw . Kau ni tak sabar - sabar laa ! Cepat aku habiskan study , cepat laa aku boleh hidup dengan tenang . Tahu tak kenapa ? Sebab dah 2 sem aku kene bayar study aku sendiri , aku lahh , BOGOK lebihh . Lembab bertindak , nih laa jadiknya . Pemalas nak buek PTPTN dengan cepat , sekarang rasainya . "Tapelah , abah mak nanti adek dah start keje , adek bayar balik ehh 17ribuu tuhh . Adek takan lupa , adek janji adek bayar taw taw taw ."FULLSTOP !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.